torsdag, februari 14, 2008

Hjärtdag

Den här dagen har hittills varit så bra att det inte är sant. Fast inte på grund av att det är Alla Hjärtans Dag. Tänk om alla dagar kunde vara så här? Det började i morse med ego-boost på mailen. Fortsatte med intressant möte med en mycket trevlig man som handplockat mig för ett mycket speciellt och jäääävligt roligt uppdrag. Ibland undrar man varför man sliter och jobbar hårt för både tidningens och sitt eget varumärke. När det ger frukt på detta sätt är det helt jävla fantastiskt. Jag riktigt bubblar av ära, lycka och planer. Nu hoppar jag bara att de går att verkställa.

Superdagen fortsatte med udde knäck på körkort. Fick testa att köra upp igen. JA, jag klarade det med bravur. Tänk om jag inte klarat det? Hade jag kunnat skriva det då? Nja. Efter uppkörning kom härliga Emelie och såg på när jag åt lunch, sen fikade vi, skrattade och gick på stan. Fick ju lov att inhandla nåt litet till darling dagen till ära. Nåt till mig själv som darling blir glad av och något till honom själv som han också blir glad av.

Nu sms:ar jag med Sonja Aldén. Hon verkar vara en riktigt trevlig tjej. Snart ska vi prata, Sonja och jag. Det är många härliga tjejer denna vecka. Igår surrade jag med Toni, 84 år, som ska åka Tjejvasan för 20:e gången. Vilken dam! Helt fantastisk. Så vill jag också vara på ålderns höst.

Nope... I have very, very much work to do innan det är dags att åka hem och mysa.

Inga kommentarer: