tisdag, februari 05, 2008

En fet tisdag

Idag fettisdagen. Trots obefintligt med onyttigheter under veckorna så ska jag nog unna mig en liten semla idag. Det är ju jävligt gott. Ett år åt jag fyra semlor på fettisdagen, det var en må-illa-fettisdag. Idag blir det en.

Igår var det kvalitetstid med Emelie. Vi började med powerwal vid älven, genom Selja och till Klapparheden. Sen hem igen. Vi pratade goja om vem som gått upp i vikt, vem som ska ha barn, vem som är en idiot osv. Det var givande. När vi kom hem så serverade Stefan svennematen nr. ett - tacos. Säga vad man vill men det är faktiskt gott. Det blev rötjut också - en måndag. Jag gillar att pigga upp tråkiga måndagar. 25-årspresenter piggade också upp. Fick en dvd med Magnus Betnér som jag bara måste kolla på omgående och ett litet kit för sänghalmen.. haha. Det måste också testas omgående. Älsklingen överraskade också med rosor på ett år och tre månaders-dan. Söt. När Emelie farit hem var det filmvisning i Hästen. Det finns inget som slår att se på film i våran säng. Jag somnade så klart men såg nästan hela filmen.

Idag är det ganska grått men det känns kul ändå. Var iväg och träffade en av två som ska vara med i "Gör om mig". Jag älskar "Gör om mig". Resultet visas på fredag på modekvällen. Längtar efter att se förvandlingen.

Inga kommentarer: