tisdag, februari 26, 2008

Slasky tisdag

Så totalt osugen man är på att vara ute idag. Tycker extremt synd om de stackare som harvar runt i HalvVasan idag i det här slaskiga vädret. Själv föredrar jag verksamhet inomhus idag, eller tills det här skitvädret försvinner. Hoppas verkligen på de bästa förutsättningarna inför fredagens StafettVasa där jag ska åka sistasträckan på 19 km.

Är så extremt sugen på vårshopping och rejält less på vinterstassen. Vill drömma mig bort till chiffong-klänningar, bruna ben och sandaler. Men istället sitter man här all in black som nån jäkla begravningsentreprenör.

Nu ska jag fara på jobb, sen storhandla (blev så extremt sugen på lammfärsspett) och slutligen ett långt härligt spinningpass innan tisdagen är slut. Har eventuellt fått för mig att göra klassikern så det gäller att hålla igång formen (eller kanske framförallt förbättra den).

Varför har vår försäljningschef ställt in en hel back med semlor på konferensbordet? I want them all.

Inga kommentarer: