fredag, februari 29, 2008

Kan någon ge mig ett förstånd?

Usch vad jag mår idag. Ångest, ont precis överallt, trött, oproduktiv. Fy fan. Kan någon ge mig ett förstånd så att jag gör saker som är bra för mig själv och inte tvärt om? I need it now.

Styrketräning igår var en av alla dumma saker. Som det heter: är huvudet dumt får kroppen lida. Jovars. Den lider som fan och inte inte direkt jättesugen på att åka ut och åka skidor. Arma kropp. I morgon blir det vila.

Ikväll ska det tydligen sippas Kir Royale (favvo) och ätas en bättre bit mat. Först middag med laget/jobbet för att framåt kvällningen byta entourage till ett gäng tjejer. Vi får se om jag pallar med det där mässtältet. Enligt uppgifter från alla håll och kanter så var det kaos där igår. Även fast jag inte hade världens bästa kväll så är jag glad att jag stannade hemma.

Nu inväntar jag Stefan och Anders som ska vara moraliskt stöd och skjuts inför min StafettVasa-start.

Inga kommentarer: