tisdag, februari 12, 2008

Sjukt nöjd

Det är något visst med att träna på morgonen. Så mycket skönare än på kvällen. Idag steg jag upp tidigt, åkte till Toka och rev av först ett spinningpass och sen ett intervall-pass med Pamela. Längesen jag svettades så mycket. Efteråt var det en gudomlig känsla. Nu är jag sjukt nöjd och full av energi.

Igår var det mysiga måndagen. Efter storhandling var det dags att inviga dyr-grytan med Chili Con Carne med extra bönor. Efter middag la mig jag och följande tidningar i Hästen: Elle Interiör, Allt om mat (favvisen), Aftonblaskan och Sofis mode. Long lovely läsning. Vid nio gick "Into the blue" med Jessica Alba (f.ö. apsnygg) på Canal + Action och jag skapade myspysstämning för tre med mina nya lyxiga doftljus och massor av fluffiga kuddar. En perfekt måndagskväll.

Inga kommentarer: