onsdag, februari 06, 2008

Stora mötesdagen

Just nu: dagens första java och ett nikotintuggummi på det. Känner mig stark i mitt "sluta röka". Man känner sig så... fräsch, sund och stark. Och ännu starkare lär jag väl ska bli.. igår var det möte med PT Pamela som är kanske världens bästa. Tre ord: Nu kör vi. Idag blir det spinning eller skidåkning, beroende på om Staffan har tid att coacha mig i spåret. Nu är det Tjejvasan 100 procent i två veckor som gäller. Sen blir det beach 2008. Faaaan vilket slitet uttryck det är.

Idag är stora mötesdagen. Späckat schema hela dagen. Bland annat kommer våra ansvariga på Posten hit från Örebro. Jag ska försöka få igenom vissa saker.. får se hur det går. Dagen till ära har jag testat mineralsmink för första gången. Lite skumt i morse att pudra på foundation istället för att kladda på. Reslutatet är imponerande. Det känns så naturligt liksom. Mineralsmink is the shit. Känns väldigt bra att det funkade med tanke på det rån jag blev utsatt för hos hudterapeuten igår. Har haft lite probs med stressad hud och lösningen kostade två och en halv drake. Hujedamig.

Nope... dags att dra igång jobbdagen.

Inga kommentarer: