fredag, februari 15, 2008

Helg!

Hipp hipp hurray för att jag snart ska ta och slå igen lilla vita och bege mig till löpbandet på Toka. Känns sjukt hurtigt att ta sig för att göra det en fredag. Men, belöning väntar. Då kan man svettas lite.

Stefan har grabbkväll. Hockey i Leksand är det tydligen. Själv kan jag inte förstå varför de inte bara kan börja heja på Mora, de är ju i alla fall i elitserien. I alla fall ett tag till. 4-0 igår mot serieledarna HV bådar dock gott. Fortsätt så tack så att vi inte förlorar den fina eltiserieplatsen. Bara för att jag är så rolig så beställde jag en originalmatchtröja häromdagen när klubben ringde och frågade om Magazin ville sponsra. Den ska jag ofta ha på mig hemma.

Det finns en liten liten del av mig som är sugen på utgång ikväll. Får se om jag lyckas övertala Emelie eller om lusten dör framåt 22-tiden då sängen lockar. Får se, får se.

Inga kommentarer: