tisdag, februari 19, 2008

Mitt senaste fynd


Magazin stödjer självklart Mora IK. När en man i förra veckan ringde och frågade om vi ville stödja laget genom att köpa en original matchtröja kunde jag givetvis inte gör annat än att lätta på plånboken. Idag kom den finsfinatröjan. Kanske något att bära med Falke-strumpbyxor, mina nya skoletter och ett krokopressat skärp i midjan? Nej kanke inte. Tröjan åker nog upp på väggen istället. Först ska jag givetvis ta hem den till sambon Leksandsfanset och kanske sova i den nån natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

den tröjan var verkligen inte vacker... vet du inte att alla fina tröjor är vit/blå ?? Se bara på Älvdalens hc och dalarnas stolthet Leksand =)

Sofia sa...

Haha, ja du Jocke Älvdalens HC är ju ett mycket känt och bra lag. Fast, iofs, bättre blåvitt än Leksand. Och "riktiga" blåvitt också för den delen. Nu kom jag osökt att tänka på "Alla luktar fisk i Göteborg"-dängan. Undra varför :)

Anonym sa...

haha den världsklass sången hade jag förträngt =)