torsdag, oktober 11, 2007

Snö!

Så kom den första snön. Men den ligger inte kvar vit och fin utan blir bara slask. Det klarar jag mig gärna utan. Dessutom förstår snöslakset frisyren och det är inte alls bra. Appropå frisyrer och hår så blev jag minst ut sagt förvånad igår. Jag har i några veckor velat ha en ny plattång. Den jag hade förut har nämligen lillebrorsan (?) snott. Jat har titta på några men slagit till. Igår kom världens bästa sambo hem med en plattång till mig. En plattång Rolls Royce. Inhandlad på mosters salong, ja alltså Stefans mosters. Testade i morse och ja det är skillnad på plattång och plattång. Håret blev som silke men tyvärr har snöslasket förstört det.

Eftermiddagen och kvällen blir nog riktigt rolig. Först kommer hela Borlängekontoret hit på säljmöte. Vi ska äta Magazintårta och visa upp vårt kontor för de som inte sett det. Klockan sex är det Varje Vecka-fest med hela Magazin och Annonsbladet samt annonsörer, inspiratörer och samarbetspartners. Det ska bli glatt! Jag längtar mest efter viltbuffén och efterrättsbuffén. Misstänker att jag kommer att lägga mig mätt som en plätt. Innan allt det roliga börjar så måste jag göra hundra saker och jag vet redan nu att tiden inte kommer att räcka till.

Inga kommentarer: