tisdag, oktober 02, 2007

Lyxigaste eftermiddagen

Vilken eftermiddag! Puh. Jag har varit och skrivit en artikel om hudvårdsgurun Ole Henriksen, som ska öppna Spa i Mora. I Mora-av alla ställen på jorden. Det finns bara tre Henriksen-span sedan tidigare, i Hollywood, Dubai och Bangkok. Och nu Mora. Jag är stum av förundran. Denna danska hudvårdsguru är superhypad av alla världstjärnor och modeller och hans produkter verkade bara så häftiga. Eller verkade, nu vet jag - de är häftiga. Jag fick prova en kroppsbehandling, där både peeling och inpackning ingick, samt en ansiktsbehandling och avslutande make up av nästan lika hypade mineralkosmetikmärket Glow minerals. Så b r a! I feel like a new person. Nu ska det shoppas mineralsmink. Helt sjukt att något som ger ett så bra resultat dessutom kan vara bra för huden. Det riktigt känns.
Nu ska jag försöka skriva en nyanserad, objektiv, artikel om det här.

Ikväll måste jag tokpacka. Vad ska man ha med sig till Sthlm inför en femdagarsvistelse liksom? Oh my. Det lär bli klänningsfullt. Btw så förstår jag inte hur jag kunde vara utan den stickade klänning jag köpte häromdagen. Den är så snygg och så skönt. Bara älskar den kombinationen.

Nu väntar intervju, svarande på mail och sen sticker jag hem.

Inga kommentarer: