onsdag, oktober 17, 2007

Idag kommer skinnkjolen

Idoget arbete lönar sig, så är det ju alltid. Och även denna gång. Jag hade gett mig den på att jag skulle ha den där skinnkjolen jag skrev om häromdagen. Jag har letat som en iller på nätet men gick bet. Då kom jag på den lysande idén att ringa till någon butik i en annan stad och fråga om den finns kvar. Jomenvisst fanns den det. Borlänge hade kvar den. Jag skickade dit säljchef Åsa igår och hon kommer med den vilken sekund som helst. Hurra för skinnkjolen. Nu håller jag alla tummar för att den passar, finns nämligen en liten risk att den är för stor. Då fortsätter arbetet.

Igår hittade jag något annat to die for. Ett par knähöga läderstövlar med silverspänne i ridstövelmodell. S å snygga. Nu lurar jag på att hosta upp lite för att få de där bootsen. Have to have. Jag behöver dessutom ett par som är låga i klacken, så att jag kan slaska runt i snömodden i vinter. Lovely. I övrigt letar jag efter en perfekt tee. En sak är säker - den finns inte i Mora. Någon som har några tips på nån bra nätbutik?

Idag kommer redan nämnda Åsa och chef Ola hit till Morakontoret. Alltid kul att ha dem på besök.

Inga kommentarer: