tisdag, januari 30, 2007

Träningsvärk!

Ajajaj vad ont jag har i kroppen. Anledning: gårdagens Body Combat-pass. Men oj va kul det var. Men jobbigt. Man fick slå, kicka, hoppa och ha sig i ett väldigt högt tempo. Jag gav verkligen järnet och det känns idag. Nu ska jag verkligen försöka komma igång och gå på pass, för det är ju till och med kul.

Idag är en seg dag. Jag och Stefan var uppe och pratade till halv ett i morse. Fan va dumma vi är. Har varit på säljmöte på förmiddagen. Nu ska jag fortsätta med mitt Alla hjärtans dag-jobb. Jag ska plocka ut lite fina underkläder. Idag ska jag också få äta lunch med Stefan och det är inte varje dag. Han har ju så konstiga tider eftersom han är hantverkare. Äter typ lunch vid nio på morgonen. Det är konstigt det. Idag ska vi iaf på Claras där jag vet att de idag serverar en väldigt smarrig fiskgryta med aoli och grejer. Mums.

Inga kommentarer: