fredag, januari 19, 2007

Födelsedag!

"Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Det är ingen vanlig dag för det är Sofias födelsedag, hurra, hurra, hurra!" Det väcktes jag till i morse. Eller, jag vaknade tre gånger innan själva firandet eftersom jag har Sveriges mest högljudda älskling, men jag låtsades som att jag vaknade då. Frukost på sängen med ljus, världens största rosor, massa pussar och två paket. I det ena var det Dolce & Gabbana-underkläder, svinsnygga, och i det andra världens bästa hårtork.. Vi snackar en riktig värsting som de har på frisörsalonger. Har redan testkört och håret blev torrt på två sekunder. När jag kom till jobbet blev det mer sång och ett stort fång tulpaner från mina anställda och vackra rosa rosor från mamma och pappa. Pappa fyller för övrigt också år idag så jag måste ge mig ut på presentjakt i eftermiddag. I kväll ska vi fira oss två med en middag hemma på Berget. Det blir glatt!

Innan kalas ikväll är det mycket som ska göras. Ska vid lunch få en exklusiv intervju med MIK:s tränare Harri Lindell. Vidare ska jag testköra en ny bilmodell och hinna skriva klart alla grejer till nästa nummer. Hur jag nu ska hinna det. Allt känns dock mkt lättare när det är födelsedag, och det är ju skönt!

Inga kommentarer: