tisdag, januari 16, 2007

Mini me-sms

Fick nyss mess av Emelie. Hon hade pratat med en arbetskompis vars kompis hade fått erbjudande att vara med i Mini me-produktionen. Förutsättningen var dock att hon visade brösten. Då hade hon bangat. Tur att jag ska göra en "seriös" grej. Har precis fått ett mail om körschemat för helgen. Mailet var ett utskick till alla inblandade och mitt namn nämns nästan lika många gånger som skådespelarnas. Haha. Tydligen ska de filma på middagen på kvällen också. Hjälp, hoppas jag inte blir full och medverkar berusad ännu en gång i TV. Tidigare har jag hunnit vara småfull i både ZTV och senast i Melkers krogakut. När det sistnämnda spelades in fick vi vänta lite väl länge på matem och fick under den tiden i oss lite väl många drinkar. Konsekvensen blev såklart att vi var småfulla och liksom fnittriga. Jag fällde följande kommentar om min blodiga biff som jag beställt välstekt "Alltså, den är blodig, och jag är inte så himla förtjust i blod". Alla andra i restaurangen hade mycket kläder på sig. Inte jag. Jag hade ett urringat grönt partylinne på mig. Jag och mitt sällskap såg nämligen det hela som en förfest. Det var kul att se det i TV sen vill jag lova.

Snart är den här arbetsdagen slut. Jag längtar efter mys.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahhaa hahaha hahaha!