måndag, januari 15, 2007

Ida, härliga Ida.

Helt plötsligt så kom det in ett yrväder på redaktionen - Ida! Jag har inte träffat Ida sen jag kom hem från Indien och blev bara så glad! Kramkalas och sen uppdatering om vad som hänt sedan sist. Ida är på väg att ge sig ut i världen igen och då kommer det bli väldigt tomt här. Hoppas det dröjer lite till! Jag tog en tidig lunch och vi gick till vår favvisrestaurang Lönnkrogen och åt pepparrotsbakad laxfilé med spenat och olivbakad potatis. Det var mumsmums. Vi surrade en massa och lunchen gick alldeles för fort.

Nu är det dags att slänga sig in i jobbet igen. Jag har lite svårt att komma igång. Vad passar bra i ett januarinummer liksom? Känner mig fantasilös. Måste ändra på det och det är snart!

För övrigt så längtar jag tills dagen är slut och jag får åka hem och mysa med Stefan. Fan va jag tjatar om det. Haha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja, du tjatar. ingen vill veta något om ditt lyckliga liv. vi vill bara läsa om bedrövelser, roligheter och skumma händelser.

Sofia sa...

Hahaha, men Hannah inte låta så bitter! ;)

Anonym sa...

INTE är jag bitter heller... :)

Anonym sa...

Hihi tack Fia du är så go! jag tycker att vårmode ska vara med i ett januarinummer. Och jag kan skriva en liten grej om du vill :) Ringer dig ikväl. puss /Ida