måndag, januari 29, 2007

Jobbigaste kvällen.

Den stundande måndagskvällen kommer att bli jobbig av många anledningar. För det första så har Stefan fått lov att åka på ett jobb och kommer inte hem förrän vid 22, och vi har inte setts sen 07 i morse. Det är det i särklass längsta vi varit ifrån varandra sen jag kom hem från Indien för snart tre veckor sen. Jag får ont i hjärtat. Det andra jobbigaste är att jag ska träna i kväll, dra på trissor. Först ska jag gå med intruktör-Magnus i gymmet i enn halvtimme. Sen väntar ett Body Combat-pass med energiknippet Pamela. Formgivar-Per droppade efter att jag berättat det följande kommentar: "Åh fan, de brukar vara gröna i ansiktet när de kommer ut från de passen". Kul.

Sedan lunch har följande hänt: Jag har försökt få tag i hundra personer men fått tag i noll. Typ. Jag har också raggat prylar till ett Alla hjärtan dag-fotojobb jag håller på med. Jag har också varit snäll mot mina anställda och köpt hem massa frukt. Mest spännande är dock att jag satt ut flera annonser på min lägenhet. Jag köpte den 1 december och vi har kanske sovit fem nätter i den. Nödvändigt. Med andra ord så ska lilla Sofia bli sambo. På riktigt. Det är den största lyckan. Jag har inte varit sambo sedan 2000, så det här är stort.

Nu måste jag snart åka hem och ladda för träningen. Hua.

Inga kommentarer: