måndag, januari 15, 2007

Roligaste.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,975743,00.html

Kolla in snubbarna på den länken! Det roligaste är att de kommer till Mora i helgen. Detta blev jag underrättad om förra veckan då Linda på Näringslivskontoret berättade det för mig. De satt och funderade på vad de skulle göra för pressgrejer på det hela. Då DD och MT inte är världens roligaste publikationer kom de på att Magazin var forumet att göra något roligt i. Så därför ringde Linda mig. De hade kommit på att de skulle skicka upp mig och Mini Me i en stolslift på Gesundaberget. I den ska jag sedan intervjua den 81 cm långa skådisen (om man nu kan kalla honom det). När Linda berättade om idén för produktionsbolaget, då hon f. ö. också råkade nämna att jag är en ung blondin, så ville de gensat filma det hela. Tydligen är det nämligen så att lillen är tokig i blondiner. Han verkar rätt tokig hela han så det kan bli en galen grej. På kvällen ska sedan jag, Minin, Jätten, Linda på Näringslivskontoret och hela produktionsteamet äta middag på Mora Hotell. Mycket troligt följt av utgång. Roligaste att gå ut med Mini Me. Hahahahaha.

Nu måste jag sluta skratta åt det här och göra lite nytta.

Inga kommentarer: