tisdag, april 17, 2012

Kreativt flow

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Vissa dagar går vissa saker bättre inom vissa områden, och andra dagar går det bättre inom andra områden. I dag har jag haft ett grymt kreativt flow på jobbet. Hade inte mycket kul på gång i morse, men efter lite spåning med kollegan Nina är jag nu full av idéer som ska förverkligas.

Dagen blir också alltid bättre när jag får träffa någon av mina fina vänner. I dag klämde jag och Majsan in en eftermiddagsfika. Hon har alltid så mycket tok på g åt oss. Just nu hoppas jag att Brynäs åker på däng borta mot Skellefteå ikväll... så att det blir returmöte i Gävle på torsdag kväll. Då åker nämligen vi dit. Är jag hockeyintresserad? Nä. Är jag sugen på ett vardagsavbrott? Jaaa.

I kväll ska vi hänga med mormor, som redan hämtat Stella på dagis. Det blir fint det.

Inga kommentarer: