måndag, april 02, 2012

Golden moments

De bästa med att ha en iPhone-lur är att den alltid är med och kan föreviga golden moments. Här är senaste veckans guldkorn.

Åker tvättkorg hos mormor och morfar.



Testar stavgång. Mest testade jag och jag gillar´t. Blir nog en pensionärspowerwalkare av mig i vår...



Bästa, bästa med sjuka barn är att de vill vara bebisar igen. Åh vad hon har sovit på mig. Åh vad jag har njutit. Även fast det var lite jobbigt en natt när både hon och båda katterna sov på mig.



I just lööööve alla typer av frozen dauqiri. Här med färska jordgubbar. Går lika bra med hallon, eller mango eller säkert vilka bär eller frukter som helst. Häll lämplig mängd bär eller frukt i en mixer, skvätt i lite ljus rom, limesaft och florsocker. Och is, så klart. Mixa och servera. Så. Jävla. Gott. I bakgrunden äter Majsan toast, efter att ha varit nära att svimma efter två timmar Spin of hope.

Inga kommentarer: