tisdag, april 06, 2010

Oj vad jag borde...

... uppdatera. Men det känns som om det varit en så innehållsrik påsk att jag måste sätta mig ner och summera med stil och just nu är jag alldeles för trött för det.

Dagen i dag, så här den första vardagen på länge, fortsatte i samma härliga takt som påsken. Solen sken i morse jag snörade på mig promenadskorna, stoppade ner Stella i vagnen och gick en rask, skön promenad i solen. Fortsatte den sköna dagen med kaffe i solstol på altanen tillsammans med glossiga magasin. Sämre kunde man ju ha det.

Efter en greksallad styrde jag kosan mot Orsa och hälsade på Nina, Rocky och Neo som är hemma på besök. Vi hade massa skönt snack, drack kaffe och avslutade med en skön promenad medan alla tre kidsen sov i sina vagnar.

Hemma i Mora igen lagade jag laxsida i ugnen, såg Halv åtta och började sen ta tag i den måsten. Är på lägga mig tidigt-humör och ska därför ta en lång, kokhet dusch och krypa ner med missarna tillsammans med ännu fler glossiga magasin.

1 kommentar:

Karin sa...

Tack för Påskmys.
Jag hoppas verkligen Mallis 2010 blir av!
Kram!