måndag, april 23, 2007

Vi klarade det!

Tjiho! Nu var det tjockaste Magazin någonsin i pressarna! Oj, så bra det känns. 36 sidor blev det denna gång. 36 sidor som jag skrivit ihop i helgen. Och som pappa satt ihop i datorn. Pappa är en klippa!

Hur märks det att det är utgivningsdags här på redaktionen? Kolla på skrivborden. Mitt ser ut som ett kaos. Det är papper, cd-skivor, broschyrer, lipsgloss, lappar, cigg och en massa annat i en salig blandning. Nu ska det städas!

Idag blir det lunch med Linda och eventuellt Anna, om hon hinner haka på. Sen ska jag fakturera och få iväg lite papper. Det blir tidig hemgång i eftermiddag, jag har nämligen jobbat 48 timmar de senaste fyra dygnen. Ikväll ska jag ta igen allt uteblivet mys och bara slappa i soffan, om jag nu kan varva ner.

Inga kommentarer: