torsdag, april 26, 2007

Jingel-Fia

Idag skulle jag och Sune ha träffat en representant för den lokala radiostationen för att diskutera samarbete. Jag ska bland annat spela in jinglar för Magazin Dalarna. Haha. Jingel-Fia. Men det visade sig att representanten var hemma med vård av sjukt barn idag. Så det får bli någon annan dag.

Enda sen jag kom hem från New York så har jag längtat efter en enda sak - att sova. Jag är så trött att det börjar påverka hela kroppen. För att inte tala om humöret. I helgen jobbade jag 48 timmar på tre dagar så då blev det inte tal om att sova. Sen började ju ordinarie arbetsvecka igen och då finns det inte tid till att ligga och tryna. På lördag morgon då jävlar ska jag sova. Den som väcker mig då... ojoj.

Innan det blir lördag så ska jag hinna med att bland annat åka till Malung (i kväll), flyga gyrokopter (kanske i morgon), ha möte om OG-Nytt, bestämma om nya datorer, planera tidning, revidera budget, prissätta bilagor, skriva pm, få till en offert och lite annat. Sen jävlar blir det helg.

Idag blir det lunch med Jonas och Thomas på Sahlsa. Alltid trevligt att träffa dem! Innan dess - jobb,jobb,jobb.

Inga kommentarer: