söndag, april 22, 2007

Söndagsjobb

Eftersom det regnar och är hopplöst grått ute och Stefan dessutom byter ut elen hemma så gör det mig absolut ingenting att jag måste jobba idag. Även om jag kanske skulle ha behövt vila för i morse var jag så trött att ögonen sved. Nu längtar jag efter att bli klar här så att jag får komma hem till Stefan och den smördegsinbakade fläskfilé som han (förmodligen) lagat till när jag kommer hem.

Igår var det middag hos svärföräldrarna där också Stefans moster var. Det var en väldigt trevlig middag med mycket god oxfilé. Vid tio cyklade vi hem, jag på min guldrejser och Stefan på sin nya mountainbike (hur fan man nu kan köpa det när man inte ska cykla i skogen). Grannen hade hetsat att vi skulle komma på förfest och sen gå ut men som tur är hade de redan hunnit åka ner på stan så vi tog utan vidare eftertanke beslutet att åka hem till soffan. Där väntade Ps. Sista sommaren (väldigt mycket 80-tal), en filt och lite chips. Myspys. Slocknade inte alltför tidigt.

Nu har jag bara några texter kvar. Såååå skönt.

Inga kommentarer: