fredag, april 20, 2007

En stressig fredag

Ärligt talat så vet jag inte om jag varit med om maken till stress. Och ändå skriver jag här. Man kan ju undra varför. Kanske för att jag behöver tänka på nåt annat. Var på jobbet 14 timmar igår. Sen kunde jag så klart inte sova. Jag är således ännu tröttare idag än jag var igår. Tur att det finns så mycket att göra så att man inte hinner tänka på att man är trött. Jag har haft två möten hittills idag. Fem väntar innan dagen är slut. Sista jobbet ska jag göra klockan sju ikväll - kul fredagskväll. Min sambo är sådär nöjd men som den hjälpsamma och världsbästa kille han är så kommer han att sköta all markservice hemma.

Riktigt less är jag också på rådande stormvindar som viner utanför fönstret. Det går ju inte att gå ute. Man blåser bort.

Inga kommentarer: