torsdag, april 12, 2007

Sen packning och klädbestyr

Ibland finner jag det smått otroligt att jag aldrig lär mig packa. Det kommer aldrig någonsin att hända att jag lär mig det. Blev kvar på jobbet sent.. kom hem trött och sur. Åt middag och råkade somna medans Stefan var på innebandyträning. Sen kan man ju tycka att vi borde bärja packa, klockan var ju ändå 21. Men nej, vi måste busa, skratta, brottas, äta mackor, dricka te och prata i telefon först. Vi håller med andra ord på att packa nu, när klockan är efter midnatt och vi behöver sova. Men - snart är det klart och vi ska hoppa i sängen för att där konstatera att vi inte kan sova på grund av resfeber och pirr i magen. Jag har för övrigt tagit med mig halva garderoben... som vanligt med andra ord. Tur att jag har världens största resväska.

I morgon klockan hyfsat tidigt bär det av till första stopp Uppsala, där Ludde tar över ratten och kör oss till Arlanda. Sen ska jag släppa allt och bara va ledig. Efter incheckning betyder det en sak - drinkar! Det blir minst en Cosmo. Oj, så gott det ska bli. Klockan 16.35 lyfter ett Malaysian Airline-plan med en kulla och en mas som är på väg till New York. Hurra va roligt vi ska ha :)

Inga kommentarer: