onsdag, april 04, 2007

Krönikan sprider sig

Pratade idag med min ansvarigt säljare på V-Tab (Skandinaviens största tryckeri) där vi trycker Magazin två gånger i månaden. Säljaren heter Calle och är väldigt trevlig. Han har tidigare uttryckt att dalkullor som mig är livsfarliga, av nån anledning. Det kan vara för att jag ställt till det en del på tryckeriet.. haha. Iaf så frågade Calle om jag varit ute och farit i en biltvätt. Eh, krönikan från norr har alltså spridit sig ändå till Norrtälje. Roligt! Han tyckte att den var lika kul som alla andra tycker. Roligast tycker dock jag att det är. Nästan så att jag borde göra nåt liknande och publicera i min tidning. Eller är det för härmigt?

1 kommentar:

Alex sa...

Nä inte är det för härmigt! Och det är ju ingen som vet det. Men kanske inte lika kul att skriva om sig själv.. krönikor där man berättar "roliga" grejer om sig själv brukar inte alltid nå ut tycker jag.