tisdag, april 24, 2007

Det blev en hoodie

Ibland är jag så kass. Skulle ut på stan i ett ärende och kunde bara inte låta bli att rusa in i klädbutik. Kommer givetvis ut därifrån med en påse. I den finns en hoodie. En fin grå mjuk sak. Har längtat efter just en grå eftersom de flesta jag har är rosa. Nu ska jag mysa i den. Perfekt för promenader också. Ett kap!

Idag har varit en mötesdag. Dagen började hos Mora IK för att diskutera fortsatt samarbete. Vi var överens. Och jag får förmodligen ett nytt uppdrag att bita i - kul! Den nu avgående tränaren Harri Rindell kom förbi. Sen jag gjorde ett porträtt på honom i vintras har jag gillat denna snubbe. Han är så mysig på något sätt. Det verkar ömsesidigt också för när Harri fick syn på mig sken han upp och gav mig världens bamsekram. Han kom tillbaka ytterligare en gång och gav mig en bamseavskedskram och två pussar på vardera kind. Harri åker hem till Helsingfors nu. Det känns tråkigt. Jag har svårt för avsked. Innan han for sa han att han tyckte att jag var finast i Mora typ. Haha. Nu lovade han att skicka mail och berätta vad han har för sig.

Dagens lunchmöte var också intressant. Kan kanske bli något bra. Finns en del att fundera på!

Nu ska jag svara på dagens mailskörd och sen åka hem och grilla tror jag. Känns som om det är perfekt grillväder :)

Inga kommentarer: