onsdag, februari 07, 2007

Vasaloppskransreportage...

... det är denna veckas första reportageuppdrag. Vet inte om det ska bli kul eller trist.

Kul är däremot att jag ska få äta lunch med min älskling, det händer nämligen inte varje dag. I morse ville jag inte släppa iväg honom till jobbet utan drog ner honom i sängen och kramphöll, haha. Som tur är var hans kollega som skulle hämta upp honom lite sen så jag fick mysa extra länge. Idag når Magazin brevlådorna. Alltid kul för man får alltid något samtal och ett antal mail med kommentarer. Alltid positiva faktiskt och det är ju nice som fan.

Igår var vi hos mor och far och åt lax. Det var mumma. Vi planerade också 100-årskalaset, det ska bli kul det där kalaset! Vi hade egentligen bara tänkt stanna i en timme eller så men som vanligt blev det flera timmar och vi hann inte alls med den städning vi tänkt utföra i huset. Men vad gör det egentligen? Inget. När vi kom hem så busade vi istället. Busa låter som världens töntigaste, men jag gillar att tönta mig. För att busa och skämtbråka är in i helvete kul. Igår roade jag mig med att dra ner Stefans mysbyxor medans han plockade ur diskmaskinen. Jag låg på golvet i köket och var vääääldigt oseriös. Stefan ville vara seriös och pysslig. Inte jag. Senare ville jag vara seriös och prata om livet, då juckade Stefan mot mitt ben. Vilket jävla seriöst par vi är.

1 kommentar:

Anonym sa...

HA HA HA HA! Är det ok om jag gör en dokusåpa om ert förhållande? Jag tycker nämligen att det är väldigt underhållande. Mer sånt - Tack!