onsdag, februari 07, 2007

Ny elcentral

Just nu håller jag på att få en ny elcentral till min lägga. Hur kul låter det egentligen? Jag ska även få nya jordfelsbrytare och apparater och grejer. Allt för att öka försäljningsvärdet. Om nu nån bryr sig om det här med el.

Efter att jag och darlingen ätit lunch idag så tänkte jag att vi skulle gå en liten shoppingrunda på stan (läs: jag ville gå en shoppningrunda och ha med Stefan som smakråd). Det hela slutade med att jag inte köpte någonting utan fick vara smakråd till Stefan som handlade det ena och det andra i klädesväg. Dessutom fick jag betala (han hade glömt korten). Bingo Sofia. Men, storsint som jag är så spelade det mindre roll och han verkade nöjd och glad med sina köp och då blir ju även jag glad. Dessutom fick jag som en bonus stå och titta på hans fina kropp i provrumsljus, han har verkligen världens finaste kropp. Vi småhånglade också lite i provrummet, sånt piggar upp en svinkall onsdag i Mora. Nu ska jag snart hämta upp min snygging och ta med honom hem och laga middag. Lycka är att vara kär!

Jag har nyss fått ett frimärkesutbrott. Det går nämligen åt kopiösa mängder frimärken på det här stället. Vi snackar för 1500 i månaden. Iaf så gick jag och köpte frimärken igår för att jag skulle kunna skicka ut fakturorna idag. Joråsåatte, när jag skulle frankera i dag så var nästan alla frimärken slut. Wtf. Jojo, grabbarna hade skickat tidningar till potentiella annonsörer, men hey jag frågade ju igår om jag skulle köpa fler. Det slutade med att jag mer eller tvingade Johnny att gå och köpa frimärken. Nu är allt frid och fröjd igen. Skönt.

Nope, nu ska jag lätta härifrån.

Inga kommentarer: