tisdag, februari 27, 2007

Ibland vänder det fort...

I det tidigare inlägget idag så gnällde jag över hur trött jag var. Tänka sig, helt plötsligt är all trötthet som bortblåst. Jag har kommit på hundra bra ideér på morgonen som verkligen ska spånas vidare på. Ideér som kan göra att jag får jobba mer med det jag verkligen vill - entrepenör. Det är ju det roligaste. Men vi får se. Förhoppningsvis blir det som jag vill, det brukar ju det. Det är ju nämligen en sak att ha ideér. Och en helt annan sak att förverkliga dem. Göra tanke till handling.

En sak som jag kan irritera mig på är att en del frågar mig om jag får bidrag för min verksamhet. Det kan vara frågor om eu-bidrag, starta-eget-bidrag, anställningsstöd osv. Egentligen borde jag svara de frågvisa att de inte har med det och göra, men det är ju inte riktigt min stil. Jag har nämligen inte fått ett enda jävla bidrag. Inte en spänn från varken stat eller eu. Så det så!

Nu ska jag adressändra. Till Långlets bygatan 17. Det är den största lyckan.

Inga kommentarer: