fredag, april 25, 2008

Sol!

Surfade nyss runt på mina vänners bloggar och konstaterade att jag är jävulskt dålig på att lägga ut bilder här. Får bättra mig helt enkelt.

Fredag. Sol. Grilla. Rosé. Kan det bli bättre? Har jobbat på förmiddagen och avslutade det jobbiga för dagen med 45-minuters löpning i skogen. Jobbigt värre och jag ville lägga mig ner och dör flera gånger. Som tur var skulle jag aldrig göra det och visa mig trött för Stefan så det var bara att kuta på, haha. Hemma väntade välförtjänt lunch och sen en timmes vila i solstol på gården.

Nu ska jag ägna mig åt terapi.. dvs städning. Så skönt att få fredagsfräscht! Sen är det dags att fräscha till mig själv och åka ner på stan och inhandla massa helgmat och även kanske nåt fint. Det är ju trots allt löningsfredag.

Nu ska jag kolla om våran finfina gasolgrill klarat vintern i ladan.

Inga kommentarer: