fredag, april 11, 2008

På krigsstigen

Vissa saker är jag väldigt tålmodig med. Vissa saker mindre. Jag blev nyss så jävla arg att jag trodde att jag skulle krypa ur skinnet. Ska bli förbannat skönt att börja jobba 25 procent nästa vecka så jag kan skapa lite ordning igen.

Nu är det helg. Fredag har det varit ett tag. Denna dag har vi gjort något som borde ha gjorts för typ ett halvår sen. Städat bilen invändigt. Skitigaste jag sett. Nu är den ren, fin och luktar gott. Eventuellt ska den ta oss till Ikea i morgon, om det nu blir nån trip om det nu finns nån färdig köksritning. Vi får se.

Sista springpasset för veckan idag. Är i en svacka och det är sååå jobbigt att pallra sig iväg till das gym. Men, I did it. Nu ska jag åka och handla och sen belönas med ett glas gott rött.

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå gumman! jobbigt att vara irriterad, jag har varit gravid galen i helgen bla. skrikit på radion pga. den dåliga musik som spelades..och skrikit lite på sambon oxå för att middan var en halvtimme försenad. Kika in på min blogg.
cathrineeriksson.blogg.se