tisdag, april 22, 2008

Ny dag

Hade bestämt träff med Pamela 08.15 på gymmet. Har sovit oroligt inatt och på något sätt måste jag lyckats stänga av klockan (det händer typ aldrig om det inte är medvetet). Vaknar 08.20. FAN! Som tur var hade jag lagt fram träninsgkläderna igår kväll så det var bokstavligen bara till att kasta på sig dem, slänga upp håret i en svans och rivstarta silverfaran så att gruset sprutade på uppfarten. Kom väldigt sent men vi hann ändå med ett ordentligt ben- och magepass. Skönt nu.

Idag är ytterligare en sån där lovely day och jag längtar bara ut. Ska sammanställa lite information till ett muntligt framförande jag ska göra nästa vecka i samband med kommunfullmäktige och sen ge mig ut i solen. Först solstolshäng och sen power walk.

Igår var jag på något jag tidigare tyckt var väldigt töntigt - ljusparty. Men nu har jag anslutit mig till Svensson-tjejernas skara och blivit fullkommligt tokig i lyxiga värmeljus. Shoppade på mig en ny uppsättning ur spa-serien igår. Dessutom var det trevligt med lite kaffe och surr. Ellinor, som var kvällens värdinna, frågade om jag ville passa hennes tvåriga prinsessa Astrid idag på eftermiddagen medan hon åkte med minsta tjejen till BVC. Astrid är en sån liten tjej man gärna vill passa så i eftermiddag ska vi leka i solen.

Inga kommentarer: