fredag, april 18, 2008

Fredag

Tyvärr inte lika bra väder idag men vad gör det när det är fredag? I love fredag. Har nyss druckit fm-kaffe och ska nu ta mig an tvätten innan frukosten har smält så pass att jag kan springa. Hur det nu går, har träningsvärk igen. Det kan vara så att enmilsgaloppen häromdagen gör att de stackars vaderna har ont. Men det är det värt alla gånger för det var underbart.

Idag ska jag och dne här jag bor med åka till Mångsbodarna och titta på sten. Hur kul låter det liksom, men det är det faktiskt. Vi ska nämlign kolla på bänkskiva i sten. Skulle vara väldigt flott att ha natursten från området i köket. Jag tvivlar inte på att det är snyggt, frågan är bara vad det kostar. Ikeas i sten kostar mer än resten av köket tillsammans och det här lär väl inte vara billigare. Men, man ska ju resonera så att man ska köpa det man verkligen vill ha :)

Ikväll invigs den, grillsäsongen. Så hette det igår i alla fall. Bästa svärföräldrarna bjuder på middag och efter god mat blir det spelkväll, åh vad jag gillar det.

Inga kommentarer: