onsdag, maj 16, 2012

Mör

Onsdag fast fredag. Innan jag gled in i helgfirande så testade jag mitt nya program, som jag fick av PT:n igår. Fokus ligger på bålen och programmet innehåller ett tiotal övningar som stärker mage och rygg plus en del för axlar, triceps och biceps samt ben. Jag gillar att jobba med fria vikter och min egen vikt som motstånd så det är nästan bara såna övningar. Var duktigt mör när jag var klar efter en och en halv timme. Värst var utfallen med vikt och rotation på slutet. My God! Kom hem och fick grillad entrecote av maken. Det är sant, jag slapp laga mat i dag. Älskar att grilla entrecote, bästa grillköttet.

Älsklingarna pös iväg till grannen sväng och jag övar på att göra ingenting. För jag är värd det.

Längtar efter Stockholm. Ännu mer längtade jag när fina Carro spikade vad hon och jag ska göra medan grabbarna och Stella lagar mat i morgon kväll. Jo, ni förstår att Carro är hud- och spaterapeut på Centralbadet. Vi ska bada, bubbla, dricka bubbel, babbla och så ska jag få en ansiktsbehandling i vip-behandlingsrummet. Jag älskar sådana planer.


Inga kommentarer: