lördag, augusti 28, 2010

Spa, tralalalala

Det är höst i dag men det gör inte så mycket. Jag har det bra. Har redan hunnit en massa och klockan är inte ens lunch. Gick upp med Stella vid åtta och vi hade frukostmys under filt i soffan. Såg samtidigt en intervju med Leif GW Persson, konstaterade att jag inte skulle vilja intervjua honom.. eller så skulle jag vilja just det. Men det skulle vara en rejäl utmaning. Galet svårintervjuad med andra ord. Men jag gillar honom.

Maken och svärfar bygger balkong. Ovansidan på altanen ska nämligen bli en finfin balkong. Där ska jag vädra mattor och sängkläder och njuta av sol. I deras takt är den nog snart klar. Själv ska jag ta mig an tvättberget modell större och vika och stryka. Om ett par timmar kommer svärmor och då ska jag checka in på Spa. Så. Himla. Skönt. Planerar att bada, bubbla och basta först innan jag får min ansiktsbehandling. Gud vad jag behöver det här. Det här är jag värd.

Inga kommentarer: