onsdag, augusti 25, 2010

Fler lyckobebisar

Det har kommit lyckobebisar i sommar. Hannah har fått en Heylie och i går fick en av mina äldsta vänner Linneá och hennes Johan en Ronja. Så här såg det ut när Ronja låg i magen på vårt bröllop/dop.



Så roligt att titta på bröllopsbilderna igen och igen och igen. Finns så många guldkorn. Här är en favorit, Emelie och mamma poserar som aldrig förr.



Långlets finest. Världens finest. MIN familj.



Vaknade av regnsmatter halv sju. Det är ju faktiskt mysigt, även om jag planerat en lång promenad med vagnen. Får ta en lång promenad själv i kväll istället. Har ätit en god frukost bestående av en bärblandning med havtorn, gojibär och björnbär och till det ett lass keso och rostade nötter. Och givetvis nymalt espresso till. Bästa starten. Stella har fått vällning och har dragit igång dagens lek med att dra i gardinerna. Nu köööör vi!

3 kommentarer:

Karin sa...

Yes morsan-Nu köör vi!
Full gas i botten som vanligt.
Att vara dalmas och working mum-ja det är tufft..men kul också!
Vi kan kanske styra upp något nu till helgen-behövs!Kram

Karin sa...

Visst är det lite skönt med höst ändå... Men de där promenaderna jag vill ut på blir liksom aldrig av! Suck...

Tack för recepet - ska testas!

Anna sa...

Sofia! Vad härligt det är att se bilder från ert bröllop/dop! Jag kan fortfarande efter tvåårs tittande på våra bröllopsfoton se fler och fler nya saker på bilderna! Och uppskatta dagen i sig mer och mer! Tänk att det blev så bra ert bröllop, vi som stod utanför Caroline och snackade om just bröllop när vi var där på f.fest. hihi kanske hade ni redan då bestämt????... härligt! Det är kul att följa din blogg, du är flitig med inläggen, och du är dig själv sånt gillar jag! Hälsa så gott till Stefan och tösabiten!