måndag, januari 14, 2008

Vad har jag nu gett mig in på?

Fick ett samtal innan lunch med ett erbjudande om att prova att köra upp igen så här sju år efter att jag gjorde det förra gången. Jag tackade ja. Ibland undrar jag över vad jag ger mig in på. Denna gång undrar jag vad jag ger mig in på. Tur att det här ska ske i februari så att jag kan börja öva. Det hela ska så klart vara en artikel så klarar jag det inte får jag skämmas som aldrig förr. Jag måste klara det! Någon som kommer ihåg hur man gör inre och yttre säkerhetskontroll? Inte jag i alla fall.

Idag blev det lunch helt i min smak. Johnny och jag slirade till Claras (varför kan inte snön bara ligga kvar för) och satte i oss varsin tallrik med gestostfyllda köttfärsbiffar med färska rödbetor. Very, very good. Nu är jag redo för en eftermiddag där flitets lampa lyser. Efter jobbet ska jag plocka upp Bee som ska laga maten på mitt kalas. Vi ska kolla in köket i festlokalen och se om det går att laga thaikäk där. Är väldigt nöjd med valet av mat. Dessutom väldigt skönt att slippa laga själv till 45 personer.

Inga kommentarer: