fredag, januari 25, 2008

Lägesrapport

Vilken fest det var i lördags. Det är först nu jag återhämtat mig. Typ i alla fall. Tack alla som gjorde min 25-årsdag till den roligaste festen ever, i alla fall för mig.

Slutspurt innan tryck på måndag. Ska printa ner det sista och sen åka hem och packa väskan. I eftermiddag avgår en Volvo till Örebro där det vankas födelsedagskalas. Jag har aldrig varit i Örebro - det ska bli kul bara jag slipper den gnälliga dialekten i allt för stor omfattning. Ikea- och Zarabesök finns på schemat. Nu ska det beställas kök.

Bästa, bästa är att ha något att se fram emot. Bland många, många presenter fina så slår Stefans London-weekend på lyxhotell det mesta. Jag älskar London, nästan lika mycket som New York. I London finns också Carro och det ska bli härligt att äntligen få träffa henne.

Börjar nu bli riktigt nervös inför "Sofias dagbok" som släpps i morgon. Tur att jag är i Örebro när den kommer.

Inga kommentarer: