onsdag, januari 09, 2008

Parmiddag med brorsan

Roligaste är att brorsan typ skaffat tjej! Jag kan inte fatta att det är sant - grabben har ju aldrig haft en tjej om man inte räknar en liten tös som han hade på lågstadiet. I alla fall så har han tagit med denna mycket trevliga tjej upp till Dalarna och ikväll ska jag och Stefan gå ut och äta med dem. Ska bli riktigt kul! Dessutom ska han få sin fina telefon som jag nu har inhandlat. Faaaasiken va dyra de är utan abonnemang.

Idag kröp försäljaren i mig fram och jag krängde en helsida. Känner mig mycket nöjd med affären. Vidare så har jag nu bestämt mig för att börja träna på riktigt och inte så där halvdant. Visst känns det som ett typiskt januarilöfte? Skitsamma, jag måste komma igång! Kanske känns det då också mer motiverat att strunta i de där giftpinnarna. Pamela inspirerade mig till tusen idag. Jag undrar om hon vet vad hon ger sig in på när hon tar sig an mig. I alla fall så ska hon få mig att känna mig som en gymvan person och inte som någon förvirrad stackare som gått fel. Bästa är att gymmet ligger i direkt anslutning till Ole Henriksen Spa. Då kan man lyxa lite någon gång i veckan. Nu ska jag försöka övertala min sambo att vi ska göra det här tillsammans och att han ska dra ner lite på lagidrottandet. Har aldrig förstått mig på det här med lagsporter som den sanna egoist jag är.

Inga kommentarer: