torsdag, januari 17, 2008

Klänningsproblem

I have av very big problem. Vad ska jag ha på mig på lördag? Inget i garderoben duger. Det tycker så klart alla andra - mamma, pappa, Anna, Stefan - har samtliga droppat samma svar på mitt klänningsproblem: "Men du som har så jävla många klänningar". Well, ingen som passar på lördag. Fick nyss tokångest över att jag inte fick iväg den där ordern från Asos i helgen. Då hade jag haft massa fina klänningar nu. Nu håller jag tummarna för att min American Apparel kommer med posten i morgon och att den passar. Annars får jag panik. Jag har också ett skoproblem, mina fina fest-lackisar fick på sig guldfärg på Trettondagssupén av någon anledning (som stavas Herrey´s gyllene skor). Jag älskar mitt Mora men kunde det inte finnas några fler schyssta affärer? Panik!

Inga kommentarer: