torsdag, juni 03, 2010

Så många klänningar. Så lite plats.

Jösses så stressad jag varit i dag. Jag ser mig som resvan men av någon konstig anledning så går jag alltid upp i högvarv när jag ska ut och resa i världen. När man ska ha med sig en liten bebis blir det än värre. Nåja, jag börjar tagga ner, och det är skönt. För jag hann det mesta i dag, trots dåliga odds.

Ni skulle se vårat gästrum/kontor nu. Fullkomligt överfullt av i första hand Stellas kläder, i andra hand mina kläder och i tredje hand Stefans kläder. Nu ska vi snart lämna våra laptops för att gå i kamp om packningen. Stefan kommer garanterat att tycka att jag ska ha med mig för mycket, det är som vanligt. Men jag ska vinna, även denna gång. Vill ju ha med så mycket, helst klänningar. Men Stellas kläder och grejer är ju så klart prioriterade. Och som Karin sa; det är ju 29 grader där nere så vi behöver mest en bikini. Så sant.

I morgon bitti sticker vi tidigt, eller så tidigt det går. Det blir ett stopp i Uppsala för att säga hej till lillebror och eventuellt någon annan om vi får lust. Sen går turen till Stockholm där vi ska uträtta diverse ärenden. Efter det möter vi upp Karin, Freddan och Ella på vårt hotell på Arlanda. 06.45 lördag morgon lyfter vi. Så. Himla. Skönt. Det. Ska. Bli.

Ha det underbart här hemma - kanske får jag blogglust på Mallis, vem vet.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ha en underbar semester! =)

Kram från Jessica och Tyra

karin sa...

Tur att jag är så himla klok...Har redan packat tusen tals grejor too much!