måndag, juni 14, 2010

Hemma!

Fiffan så skönt det var på Mallis. Vi har haft det så himla bra. Det har varit lata dagar vid poolen, bus med småtjejerna, god mat, ett och annat glas rosé, strandpromenadsstrosning, lite shopping, mycket, mycket skratt och surr. Semester i världsklass. Stella har skött sig exemplariskt, både under flygresor och under själva semestern. På planet ner sov hon eller så skrattade hon. De som satt bredvid sa att de aldrig sett en snällare bebis. Well, det ligger nåt i det. Jag har varit rutinpolis och det funkade bra eftersom hon haft sina rutiner - de hon mår bra av - och har sovit hela nätterna och mer därtill även på Mallis. Vårt älskade hjärta. Resesällskapet har så klart varit världsklass och vi har haft det ruggigt skoj tillsammans. Vi föräldrar kom på att vi kunde natta tjejerna i sina vagnar och sen gå till lugna ställen och äta middag sent och länge, så vi har hunnit umgås och skratta i massor, medan Tellan och Ellis sov skönt i sina vagnar. Det har så klart blivit en del balkong-med-utsikt-över-havet-häng också. Underbart!

Lite bilder:
Stella badar med sin Swimpy - världens bästa badgrej för bebisar.



Semesterbebis med uv-dräkt och varm vind i håret.



Blonda föräldrar.


Lunchpuss på den sötaste av alla kinder.


Utsikt från vår balkong.


Obligatorisk kärlekssemesterbild, en sån måste man ju ha från varje resa, hehe.



Ska lägga upp lite fler pics senare. Det här får duga så länge.

Hur roligt det än är borta så är det också alltid väldigt skönt att komma hem. Denna gång inget undantag. I dag har Stella och jag mest chillat men i morgon är det fullspäckat schema igen. Så gillar jag att ha det, i alla fall vissa dagar.

Nu ska jag krypa ner och se film men först lura in den ena av två trappbyggare som hamrar utanför. Stefan och svärfar bygger en pampig trapp till vår altan. Det är världsklass med en snygg trapp.

2 kommentarer:

Johanna.S sa...

wow ny design! snyggt! man blir ju inte just nå avis när man ser såna härliga bilder från semester. Sugen blir man, men det är bara att inse att det får dröja ett tag. hoppas ni haft en alldeles underbar semester :-) kram

Nina sa...

Åhh, låter som ni har haft det gott!
Själv väntar jag nog några år innan jag ger mig på en utlandsresa med prinsarna.

See u soon!