torsdag, december 13, 2007

Vilken jävla dag

Jag som trodde att den här Lucia-dagen skulle bli en bra dag. Det blev den inte. Det blev en katafuckingstrofdag. Jag som skulle göra så mycket - det blev mest pannkaka. Det har ringt, kommit in folk och hänt andra saker som gjort att jag inte kunnat vara så produktiv som jag hoppats på. Till råga på allt fick jag ett anonymt hotbrev lagom till lunch och det var inte direkt så att det gick bättre att jobba efter det. Så jävla lågt att skriva hofulla saker utan att skriva under med namn. Jävla fegis!

Liiiite bättre blev dagen då jag for hem till mor och far och fick middag. Efter att ha bott så många år så långt ifrån dem känns det himla bra att bo så nära att man bara kan svänga över på middag. Det känns lyxigt. Nu borde jag egentligen vara hemma och ligga i soffan - men plikten kallar. Har massor att göra men det känns okej för att det är slutspurten. Eller nej, det känns inte okej men det kommer att göra det i morgon.

Hur går det med den där ledaren då? Well, åt helvete. Hoppas att det blir ändring på det snart.

Inga kommentarer: