måndag, december 10, 2007

Tvådagars - igen

Julbord med efterföljande utgång i fredags. Festkommittémöte med glögg och efterföljande utgång plus efterfest i lördags. Ja, jag är något seg idag. Men, det känns som om det är värt det för jag hade inihelvetekul båda dagarna. Roligast var att en i kommittén gick ut i blond peruk. Det skrattar jag fortfarande åt.

Igår gjorde man inte många knop, med undantag storstädning. Bakissöndagarna är härliga och det är då och endast då som jag tycker att det är bra att vi har exakt alla kanaler. Då kan man titta på en massa film och det gillas ju. Efter att jag tryckt i mig chévretoast en masse så kom mor och far på besök. Alltid trevligt och igår hade de dessutom Anna-presenter till mig. Det var ju Annadagen igår och det är ju mitt förstanamn. Tur att det blev Sofia ändå, Anna är så vanligt. Kvällen avslutades med "Love Actually". En riktig feel good-film.

Denna vecka ska jag göra årets sista Magazin. Det känns ofattbart bra att jag snart ska få vara ledig i två veckor och några dagar. Jag har rätt mycket semester att plocka ut och jag tror att jag tar några dagar nästa vecka. Kanske en liten julklappsinhandlingstrip till Falun. Det vore perfekt.

Nu ska jag dra med mig Johnny på lunch. Magen är i uppror eftersom det enda den fått det senaste dygnet är chévretoast, med undantaget två ynkliga ägg i morse. Nu vill jag har protein och grönsaker!

Inga kommentarer: