onsdag, december 19, 2007

Det börjar närma sig...

.. och jag har inte köpt en endaste liten julklapp ännu. Inte en enda minsta en. Det blir det ändring på i morgon då jag åker till Falun på förmiddagen och Borlänge på eftermiddagen. Nu ska det shoppas! Har redan de flesta klapparna planerade men det återstår några få. Igår sprkade vi igång julhelgen hemma med att griljera skinka. Skinka är det absolut bästa på julbordet så den kan man gott börja med redan nu. Den som var mest lycklig över att skinkan kom fram var Ramses som åt som om han aldrig sett mat. När han inte fick nåt mer hakade han fast med klorna i Stefans mysbyxor. En väldigt rolig syn.

Så skönt det är att inte ha så mycket i huvudet. Dessvärre medförde stressbefrielsen att jag har haft ständigt ont i huvudet sedan jag insåg att jag inte behöver göra så mycket mer i år. Hoppas verkligen att det går över snart. Snart ska jag hämta upp Tin för en lunch. Därefter påbörjas ett inte så roligt projekt. Storstädning av redaktionen. Jag vill inte. Men måste - det ser ut som ett bomnedslag, framförallt på mitt skrivbord.

Ikväll har brudarna i festkommittén glöggträff. Ska bli riktigt roligt.

Inga kommentarer: