onsdag, december 12, 2007

Kallt...

.. men det är ändå rätt fint med tolv minusgrader och sol. Vintern kan vara väldigt vacker och det är den idag.

Nu har jag tryckt i mig mina egengjorda köttfärsbiffar med mycket chili och vitlök. Om en timme ska jag på matreportage, hoppas jag får något gott. Då kanske jag blir ännu mer svullen och röd än vad jag redan är efter solningen igår. Jävlar vad det tog.

Ikväll ska jag och Tin förmodligen rida. Det var längesen nu och ska bli riktigt kul. Lylligt att hon har ett eget ridhus så att man slipper ge sig ut i mörkret och kylan. Om jag skaffar häst någon gång ska jag ha den i närheten av ett ridhus, det är en sak som är säker.

Jag sitter och sliter med min årskrönika men kommer fan inte ihåg en enda grej som hände under 2007. Har det hänt några stora grejer liksom? Det enda jag kommer på är att Saddam avrättades men hur kul är det att skriva om det? I hate årskrönikor. Får nog byta tema och skriva en jul- och nyårskrönika istället.

Inga kommentarer: