måndag, december 03, 2007

Äntligen kväll!

Nu är det okej att åka hem. Thank God.

Det har varit otroligt låg humor här på redaktionen igår. Nyss roade jag och Johnny oss med att göra om våra namn genom att kasta om bokstäver. Tänk så roligt man kan ha. Jag har också gjort allt för att underhålla de andra så att de glömmer bort att jag i morse lovade att göra en snabbstädning. Det var inte riktigt vad jag var sugen på idag.

Nu ska jag springa en snabbis på stan och sen åka hem och laga kyckling med ungsbakade grönsaker och fetaostkräm. Det blir mumma som måndagsmiddag. Egentligen borde jag åka och tvätta bilen ikväll och kanske fylla på spolarvätska (det har varit tomt i flera veckor) men det kommer jag aldrig ta mig för. Det blir myskläder på och sen någon form av lugn aktivitet. Bara inte den där andra hemma har fått för sig att börja riva igen. Jag orkar verkligen inte.

I morgon är en annan dag. Tack för det.

Inga kommentarer: