tisdag, december 04, 2007

Tisdag

Skönt att den hemska måndagen är över. Nu tar jag nya tag. I dagens planer ingår att försöka få tag i en lucia. Skulle nämligen vara perfekt att ha som ettan nästa vecka då det ju på torsdagen är lucia. Ikväll har Spa-klubben sammankomst. Jag vet inte ens hur jag blev inbjuden i den här Spa-klubben men med är jag. Och det känns riktigt kul. Ikväll ska vi prova mineralsmink från Glo minerals. Jag har bara testat mineralsmink en gång tidigare och det var en riktig hit. Man kanske skulle köpa på sig lite ikväll. Vi får se.

Tokigaste just nu är den där lurviga saken vi har hemma. Det verkar som om han fått något vinterspel och bara far runt och busar med mina hårsnoddar alternativt vrålar över något han vill ha. Han ser ut som en riktig ullboll i sin fina vinterpäls och verkar inte bry sig nämnvärt om minusgraderna ute. Favoritplatsen är inte längre på mattes mage utan i handfatet, där han ligger och kurrar. Numer ratar dessutom vatten i skål. Istället ska ha dricka vatten direkt ur kranen. Gärna hela tiden. Lustig liten sak det där.

Inga kommentarer: