söndag, oktober 31, 2010

Funderar

Jag funderar fortfarande på vad jag ska hitta på med bloggen men jag har skrivsug nu, sörrni.

Äventyret är över. Det var fantastiskt roligt och jag ska berätta om det så fort jag får.

Det bästa med att vara borta är när man får komma hem. För, ärligt talat, så ska man inte vara borta från sin familj och lilla dotter flera dagar i rad. Det är inte hälsosamt alls. Men, nu har jag lärt mig det och det gick ingen nöd på någon förutom just mig.

Jag har också haft tid att tänka och reflektera. Det gläder mig att jag kommer fram till att fan vad lyckligt lottad jag är, som har allt jag har: en underbar familj, och dito vänner och liv. Ibland behöver man få sakna det.

I dag har jag njutit till fullo av mitt liv. Vi har lallat runt, jag Stefan och Stella. Fika här, fika där. Käk på stan, shopping på Åhléns, nya Beckfilmen, goda ostar ja, typ så. Älskar såna söndagar. Den ska nu avslutas som de senaste söndagarna; med Starke man på SVT Play. Har ni inte sett det - gör det. Jag fnissar konstant. Har bäddat ner hela familjen i sängen i rena sängkläder. Vilket mysgäng vi är, I love it.

I morgon börjar en ny vecka full av möjligheter. Jag känner att det är dags att börja ta tag i saker och ting. Framtiden är min, liksom.

4 kommentarer:

Emelie Björck sa...

Hoppas du fortsätter hålla bloggen öppen, det är kul att läsa och få mattips samt inredningstips från ert fina hem.
Ser fram emot att läsa om ditt äventyr.
Kram

Lisa W sa...

Hoppas också att du fortsätter hålla bloggen öppen. Gillar den skarpt!

Marie sa...

Härligt o "ha dig tillbaka"! Det är alltid så trevligt o titta in hos dig här på bloggen o få lite tips o goda idéer! Hoppas som övriga att du fortsätter att hålla bloggen öppen - eller på att man får fortsätta hänga med ändå.

Hoppas att äventyret gick bra. Ibland är det nyttigt o sakna sin familj - man värdesätter allt på ett annat vis efteråt.

Ha en bra kväll. Kramkram

Anonym sa...

Tack för en bra och inspirationsrik blogg!
/Karin